מחפשים אחר הזדמנויות חדשות להרחיב את העסקים שלכם? חברות אשראי חוץ בנקאי מסייעות לחברות חדשות להשיג את השדרוג הנכסף או עבור אלו המנסות לשמור על ראש מעל המים – ולהצליח בעולם העסקים. אמנם מרביתנו רגילים להיעזר באשראי אותם מעניקים הבנקים בישראל, ובהטבות השונות שהם מעניקים – ישנן אלטרנטיבות לכך: בין אם אתם בוחרים בחברות ביטוח או אחרות, אשראי חוץ-בנקאי יאפשר לכם לקבל מסגרת גבוהה מהממוצע, ולעיתים אף לקבל הלוואות משמעותיות לצורך תפקודו היום יומי של העסק.

סיוען של חברות אשראי חוץ בנקאי בעלות רישיון ופיקוח של שוק ההון

במקרים בהם חברות זקוקות לחריגה ממסגרת האשראי שהבנק שלהן מאשר – אך אינן זכאיות להגדלתו, יצירת קשר עם גופים חוץ-בנקאיים לצורך סיוע הוא אפיק נפוץ ומוכר. אכן, ישנם סיכונים בשימוש באשראי חוץ-בנקאי, סיכונים הנוגעים, לרוב, בשירותים מפתים שבסופו של דבר גורמים ליצירת חובות גבוהים. בהתאם לכך, ובבואכם להיעזר במקורות מימון אלו, חשוב לעשות זאת בחוכמה ובזהירות.

כאמור, פניה לחברות אשראי חוץ-בנקאי היא אפיק מקובל בעולם העסקים, בזכותו חברות רבות מצליחות להגיע למאזן כלכלי. מה הם היתרונות בסיוע מסוג זה? נבדוק, כעת, את חלקן:

חרגתם ממסגרת האשראי שיש לכם עם אחד הבנקים בארץ, ואתם זקוקים לכספים נוספים באופן מידי? פניה לחברה חוץ-בנקאית לצורך קבלת מסגרת אשראי נוספת היא פתרון מומלץ. מסגרת אשראי זו מאפשרת ללווים, בין השאר, לקבל מסגרת אשראי גבוהה, ללא תלות בבנק אליו הם שייכים ולכל מטרה עבורה הם זקוקים לאשראי – בין אם מדובר בכיסוי המינוס ובין אם מדובר בביטול חריגת המסגרת.

חשוב להדגיש את העובדה הבאה: קבלת אשראי מחברה חוץ-בנקאית אינה, בהכרח, באה במקום קיומה של מסגרת אשראי של הבנק וניתן, בהחלט, להסתייע דרך שתי מסגרות אשראי במקביל דרך שני גופים שונים. מקרים אלו מאפשרים מרווח נשימה עבור עסקים רבים הזקוקים לסיוע כספי וזמין.

לדעת לבקש עזרה

אין ספק שאשראי חוץ בנקאי הינו פתרון בעל יתרונות רבים. עם זאת, חשוב לא לבצע מהלך זה ללא ייעוץ ראשוני. בהתאם לכך, ובטרם תתחייבו לכך, צרו קשר עם חברת רם גיוסי אשראי – חברה וותיקה, אמינה ומנוסה בתחום האשראי החוץ בנקאי. צוות החברה ישמח לסייע לכם להבין כיצד ניתן להגיש בקשות סיוע – ולקבל תשובה חיובית עבורן.