עסקים קטנים ובינוניים רבים מתקשים להתחרות עם החברות הגדולות והמבוססות. הלוואות סולו ללא בטחונות וערבים באות לסייע לעסקים אלו, ולהעניק להם הלוואה להנעת ולהגדלת המחזור הכלכלי שלהם. במקביל, פנייה לסיוע מסוג זה יכולה להתבצע דרך אחד הבנקים, או באמצעות גופים חוץ-בנקאיים. כדי לברר האם אתם עומדים בתנאים להלוואות סולו ללא בטחונות וערבים, צרו קשר עם חברת רם גיוסי אשראי.

מה כולל תהליך קבלת הלוואות סולו ללא בטחונות וערבים?

הלוואת סולו היא הלוואה הניתנת לכל מטרה שהיא ומתבססת אך ורק על יכולתו של הלווה להחזיר אותה – וללא צורך בביטחונות או בערבים. אחד היתרונות הנוספים בהלוואה זו היא העובדה שניתן לקבל אותה במקביל למסגרות אשראי קיימות. לכן, עסקים רבים מבקשים לגייס אשראי זה, לצד מסגרת האשראי הנוכחית שהבנקים נותנים להם. עם זאת, חשוב לציין שלא כל בנק יאשר מתן הלוואה זו, או לעיתים, יצמיד ריבית גבוהה שתגדיל את החוב שיש לכסות אותו. כתוצאה מכך, אנשים רבים פונים לגופים חוץ-בנקאיים לצורך בקשת הלוואה זו.

תכנית הלוואות זו מיועדת, לדוגמא, לאנשים עצמאיים ואפילו לעובדים שכירים הזקוקים לסיוע פיננסי זריז, כל עוד אפשרויות ההשתכרות שלהם תואמות את הסכום אותו הם מבקשים להלוות. בנוסף, ובבואכם להגיש בקשה להלוואה מסוג זה, חשוב לוודא כי אינכם חדלי פירעון וכי לא עומדים נגדכם עיקולי חשבון ותיק בהוצאה לפועל.

להגיש בקשה להלוואה – אך ורק בסיועם של המומחים

בין אם אתם מחזיקים בהון עצמי לא גבוה, ובין אם אתם מקימים עסק חדש, הגשת בקשה להלוואת סולו היא אלטרנטיבה נוחה לגיוס אשראי שלא מחייבת בטחונות או ערבים. כאשר אתם מתחילים לברר על הלוואות סולו, חשוב להיעזר בצוות מומחים אשר יוכלו לסייע לכם בכל שלב בתהליך זה. חברת רם גיוסי אשראי מעסיקה צוות כלכלנים אשר ישמח ללוות ולייעץ לכם על מסלול הלוואה זה, כמו גם לאמוד את יכולתכם להחזיר את החוב.